Eyetracker

 

Eyetracker – czyli urządzenie do śledzenia ruchów gałek ocznych najczęściej wykorzystywane jest w badaniach marketingowych, pozwalając zweryfikować, gdzie patrzy klient. Daje to ogromne możliwości dla zwiększania skuteczności kreacji reklamowej, testowania produktów, czy zwiększania użyteczności stron internetowych. Jego zastosowanie pomaga znaleźć odpowiedzi na pytania o to, jak odbierana jest reklama, czy przyciąga wzrok, na co zwraca uwagę klient, czy nasz produkt zostanie dostrzeżony na półce, czy nasza strona internetowa jest przyjazna i czytelna.

 

Dane w tego typu aparaturze generowane są w postaci:
• miejsc fiksacji,
• ścieżek patrzenia,
• map koncentracji.

Można je następnie wykorzystać do tworzenia wykresów, prezentacji i filmów.

Wdrożenie przez nas profesjonalnej aparatury jest możliwe już od 12 000 PLN brutto. 

Zestaw zawiera dodatkowo clictracking, czyli system służący do analizy ruchów myszki.

Oprogramowanie służy nie tylko do badań eyetrackingowych, ale pozwala także na realizację badań typu:
• Focus group,
• User Experience.

Każdą ofertę dostosowujemy do potrzeb naszych Klientów, dlatego jeśli mają Państwo bardziej (lub mniej) sprecyzowane wymagania lub potrzebują Państwo więcej informacji, zapraszamy do kontaktu. Z chęcią odpowiemy na każde pytanie, prześlemy pełniejsze informacje o sprzęcie wraz z przykładami jego zastosowania.

 

Zapraszamy do kontaktu

przymocowany_do_komputera.jpg

Homo homini consulere debet.